2017. szeptember 13., szerda

Egy csodálatos futás, de a lövöldözés ... Volt egy kicsit, Vaclavik tudta

bet365 online fogadóirodák style="display:block;margin:auto;text-align:center;" src="http://1gr.cz/fotky/idnes/17/022/cl6/TOF6943a4_P1210097.jpg" />

A show része volt már az oslói tavalyi bajnokságban. De akkor nem érte el a versenyeket, csak a helyettesítő szerepet töltötte be.


"De ez sokat adott nekem. Annyira izgatott voltam a világbajnokság hangulatát illetően, és figyeltem a nyomást bet365 fogadási útmutatók a világbajnokságra, a többi versenyzőre "- mondta Hochfilzennek. azt tanácsolta.Kiváló teljesítményt a szezon során, amikor befejezte kell tizenhetedik sprint Oberhof, elkérte jelölést újra, de ezúttal egy tagja a csapatnak, amelynek cél ja, legalábbis a sprint és az egyes eseményt.

„voltam a premieren Nagyon várom - mondta pénteki edzés után. „Ha én kap az a pont, ez lesz számomra, hogy sikerül."

Abban a pillanatban, úgy nézett nyugodt, és azt mondta, hogy neki a hangulat a világbajnokság még hivatkozhat a kísértet.

„De még így is hogy idegesnek látja ", mosolygott római Karpisek, fizioterapeuta.

És tényleg. Amikor Vaclavik szombat reggel előkészítette első világbajnoki futamát, kezét megrázta.A fenébe, már itt, gondolta.

Ezen felül a korábbi edzések a hochfilzenské pályán érezhető a legjobb formában.

De aztán jött a verseny, és minden idegesség Václavíka eltűnt. Ő is ugrott a sílécre. "Ez egy bomba volt" - magyarázta. Első félévében Martin Fourcada elvesztette mindössze négy másodpercet. A másik két előtt a lőtéren és egyetlen.

„De megpróbáltam figyelmen kívül hagy ni, úgyhogy megzavarta mielőtt a forgatás. Szerettem volna lőni, mint én lőni a képzésben - mondta.

A sebesség nem bet365 online sport fogadás volt a probléma, huszonkét Biathlete töltött tartományban mindössze 26 másodperc, de az egész sort élén felfelé, és két lövést célok csak nem illik.

„Azt hiszem, nem volt teljesen tökéletesen kész, hogy kilégzés.Kaliberei voltak, amelyek nem esnek, de két szűk sebet esett el. Ez egy nagy szégyen, mert ez fut tökéletesen, „kommentálta vezetőedző Ondřej Rybář.

Václavík nem adja fel, és látta, hogy a másik biathletes hibáznak, és így tovább rohantak le a pályán. A második fordulóban volt tizennegyedik leggyorsabb időt, hanem két másik pontatlan lövés tudja kapcsolni a kaput az első húsz.

„Négy lövés nagyon-nagyon sajnálom. Ha lenne még bet365 sport fogadás online egy, akkor kicsit más lett volna.De én verte a sok papír, erősebb fiúk, akiknek kevesebb bűncselekmény kerék „, ő szerette. Otthon

Ezek közül talán Emila Hegle Svedsena Erika Lessera, Antona Babikova vagy Michala Šlesingra.

„lövés Adam dicséret nem kap, de a verseny nagyon jó volt," jegyezte edző férfi válogatott Michael Málek.

Čtyřiatřicátým tegyen Václavík elérte célját - elérte a pontokat és a fejlett vasárnapi harcos verseny . Emellett büszkélkedhet a nyolcadik leggyorsabb futási idővel és a harmadik a lövöldözésben. "Természetesen ez jó. Ha vasárnap futok, mint ma, és a legjobb a lőálláson, biztos vagyok benne, hogy tudok mozogni ", tudja.Ne lepődj meg.

Bet365 kifizetés hogyan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése