2017. április 13., csütörtök

Európe Suzanne Pettersen ospravedlňuje USA po Solheim Cup rade

Suzanne Pettersen vydal dlhé ospravedlnenie za jej správanie v posledný deň Solheim Cupu s tým, že nórsky robí tiež osobne Spojených štátov kapitán Juli Inkster.

V dôsledku súťaže v Nemecku, Pettersen bol úplne bez ľútosti. Že postoj sa zmenil v pondelok ráno, keď dvojnásobný víťaz major vzal do svojho účtu Instagram

Pettersen povedal: ". Nikdy som sa necítila viac vypitvané a naozaj smutný, čo šiel v nedeľu na 17. v Solheim Cup.Solheim Cup 2015: USA rev späť k víťazstvu po horkej rade na 17. greene viac

"je mi veľmi ľúto, nie myslieť na väčší obrázok v zápale boja a súťaže.Snažil som sa môj najťažšie pre môj tím a dal j ediný zápas a bod, ktorý by mohol byť zarobil pred športového a hru samotnú golf! Mám pocit, že nechal svoj tím dole a je mi ľúto. "

Pettersen predtým bol podporený jej kapitán, Carin Koch. Inkster, aj keď nemohol ovládnuť zlosť v čase incidentu. Pettersen vrstiev jej obchod na LPGA Tour v Spojených štátoch, kde by nevyhnutne boli poskytla hrubý čas od galérií mala Európa prevažovali

Pettersen, ktorý znie: ". Pre amerického tímu, chlapci majú veľký leader v Juli, ktorý som vždy vzhliadali a rešpektovať toľko.Vedel som, že potrebujem spraviť veci "mali som osobný rozhovor s ňou pred odchodom z Nemecka dnes ráno, aby som osobne povedal, ako to naozaj cítim. Chcem, aby aj ona vedel, že je mi ľúto. "Dúfam, že v čase, že americký tím mi odpustí a vedieť, že som sa naučil cennú lekciu o tom, čo je skutočne dôležité v tejto skvelej hre golfu, ktorý Dali mi toľko v mojom živote. "Solheim Cup bol obr ovskou súčasťou mojej kariéry.


Prajem si, aby som mohla zmeniť nedeľu z mnohých dôvodov. Nanešťastie to nemôžem.

"Tento týždeň chcem posunúť dopredu k ďalšej príležitosti, aby som získal Solheim Cup späť pre Európu správnym spôsobom.A ja chcem, aby tvrdo pracovať, Unibet online bonus získať späť svoju vieru vo mňa ako niekto, kto hrá tvrdo, hrá fér a hrá skvelá hra golfu tou správnou cestou. "

Unibet-Získaj bonus práve teraz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése