2017. április 11., kedd

Fanúšikovia si ma zamilujú, tvrdí Jovetiče

Čiernohorský talent Stevan Jovetiče v letnom prestupovom termíne vymenil talianskou Fiorentinu za Manchester City, ale zatiaľ sa mu nedarí napĺňať vysoké očakávania spojené s jeho renomé. Mladý útočník si v predchádzajúcom angažmán vydobyl povesť kľúčového hráča a teraz by na ňu rád nadviazal aj u Citizens.
Keď si v lete Jovetiče vyberal, kam povedú jeho ďalšie kroky, neraz sa skloňovalo meno európskeho veľkoklubu. Dlho bol najväčším favoritom v zisku Jovetićových schopnosťou napríklad turínsky Juventus, aj keď Fiorentina nechcela posilňovať priameho konkurenta v boji o najvyššie priečky.Reprezentačný útočník si nakoniec vybral Manchester City a v ostro sledovanej kauze za neho Citizens do Toskánska poslali 22 miliónov libier. Očakávania teda prirodzene rástla enormný rýchlosťou. Aj kvôli častým zraneniam ale Stevan Jovetiče zatiaľ nenaplnil predsezónne ciele a vedenie na jeho výrazne jší počin ešte len čaká.
Jovetiče ale nepochybuje o tom, že sa dočká. V tíme trénera Pellegriniho má síce veľmi obtiažnu úlohu, keď o miesto bojuje s menami ako Edin Džeko, Sergio Agüero či Álvaro Negredo, napriek tomu talentovaný "Jojo" nestráca optimizmus.V rozhovore s médiami opísal mladý strelec svoje doterajšie pocity nasledovne: "Je ľahké prísť do tímu a žiariť v ňom, keď sa vám od začiatku darí. Hráte, dostávate sa do šancí a strieľate bránky. Môj začiatok v novom pôsobisku prebiehal ale úplne inak. Napriek tomu je hlavnou zostať v pokoji a pracovať na sebe. Začať si znovu veriť, ako som to urobil ja. Viem, že pre tento klub môžem urobiť veľa dobrého a pomôcť mu vrátiť sa medzi európskou elitu. Dúfam, že v celej jarnej časti dostanem príležitosť splatiť mu jeho dôveru, " odkrýva Jovetiče svoje ciele.
Rodák z Podgorice má v prebiehajúcej sezóne na svojom konte iba šesť z ápasov a dvakrát sa radoval z gólu.Napriek tomu očakával viac. "Samozrejme som si myslel, že sa na ihrisko dostanem častejšie, ale zranenie občas neovplyvníte. Ako tím sme zohrali veľa zápasov a ja musím poďakovať všetkým svojim spoluhráčom. Vedú si totiž skvele a zaslúži za to uznanie. V Premier League sa nám darí a v Lige majstrov zmeráme sily s Barcelonou. je pred nami ešte veľa zápasov a ja dúfam, že na konci sezóny budeme oslavovať aj veľa trofejí. Som šťastný za ostatné útočníkmi, pretože ich radosť z gólu je aj moja radosť. Teším sa, až sa k nim pripojím a rozšírim svoju zbierku gólov. na začiatku sezóny som mal zdravotný problém a sotva som ho doliečil, objavil sa iný.To je ale minulosť a o nej ja hovoriť nechcem. Poznám svoju hodnotu a viem, že si ma fanúšikovia zamilujú, " dodáva optimisticky niekdajší hráč Violy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése