2017. április 18., kedd

Lizzie Kelly: Jediný človek, ktorý naozaj verí vo mne bolo mi

Bývali doby, ako Kelly dal tempo pretekov, kedy sa zdalo, že by mohla dostať ju ešte zdalo súperovi v ťažkostiach sú však šťastie Kelly je s ňou príležitosti, ona je ešte nie celkom požehnaný, v rovnakom rozsahu ako Ruby Walsh , kto nakoniec križoval jasné Yorkhill vyhrať Tolworth Hraničná hodnota.

Kelly ešte sedem dní pred živí jej úspech v meste Kempton je Grade One Kauto hviezda Chase. "Bolo to trochu víchrica týždni, pretože ale jo, to bolo úplne fantastické," povedala said.ITV WINS pozemné práv ukázať pretekanie od roku 2017 ako Channel 4 východy Viac

"Myslím, že skutočnosť, že to bolo v Kempton na Boxing Day robil to dosť veľké, pretože všetci sledujú.Bol som prekvapený, ako vysoko je to preč, uvidíte CNN International Tweeting o tom. Je vyrobený národné správy a podobné veci. Vyhrávať Grade Jedným z nich je samozrejme to, čo som chcel urobiť, ale tak nejako sladené to trochu. "

Kelly je potešený, že bol záznam-breaker, ale zároveň došlo k všeobecnej náhlenie aby ju vymenovať ako štandard-posol pre jej pohlavia v športe, v ktorom ženy sú naďalej nedostatočne zastúpené, je to záťaž nosí na ľahkú váhu.

"Takéto veci ma míňa trochu.Pretože nemám prebudiť sa ráno a myslieť:,! Budem reprezentovať ženy dnes ' "

Ona nie je presvedčený o tom, že je prílivová vlna žien džokeja pripravený napadnúť na prekážkových dostihov, domnievajúc sa riziko zranenia odkladá viac žien ako to robí muža.

A ona ukazuje netrpezlivosť na návrh niektoré ženy môžu mať záujem s niekým, ako je ona sa inšpirovať do naháňa svoj sen.

< p> "Nikto ma nikdy tlačil byť džokej. Jediný človek, ktorý veril vo mne bol ja. Moja mama myslela, že som cvok.Bol som ten, kto ma organizovaný odísť a pracovať na rôznych dvoroch. , Ale mami, mimochodom, zajtra idem Henrietta Knight je po dobu dvoch týždňov, mohli by ste mi klesnúť na stanici? '

"Zastavil som sa ľuďom hovoriť, že chcem byť džokej kvôli tebe len majú ľudia smiať alebo povie:, Ach nie, žiadnu šancu '. Viera musí byť do seba, či chcete byť herečkou alebo speváčkou alebo Vlk z Wall Street.

"Chcel som byť džokeja, to bola moja vec a ja som pracoval veľmi tvrdo na to , A vy budete musieť.Tieto dievčatá v pretekoch, ak sa pozeráte na mňa to, premýšľať, čo chcem robiť, že…No ísť a robiť to, potom sa.

"Choď a nájsť miesto, kde by ste mohli dostať na koni, fit, kúpiť si point-to-ukazovateľ a dať si trochu skúseností. Robiť to, čo musíte urobiť, aby to fungoval o. "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése